Äääääntligen!

"Jag är så glad för jag är nöjd om man är nöjd så är man glad för man är nöjd. Och jag är glad för jag är nöjd, det är en fröjd att vara glad för man är nöjd!.." - någon gammal låt som Anders Lundin sjunger haha.

Jag tycker att det stämmer lite in på mig just nu, för jag är grymt glad och nöjd. Ni kanske undrar varför??? Jo för jag är klar med min Samhälls inlämning om budget nu och det är otroligt jätte super duper skönt. Dock kom jag på att deadlinen var kl 18 men det skiter jag i för jag skickade i alla fall in den idag. Kan ju bara säga att jag faktiskt glömde bort att det var en viss tid man skulle lämna in, hon kan ju inte säga så mycket liksom. Jaja nog om det, nu ska jag ägna mig åt att göra... INGENTING! Jag ska bara sitta vid datorn, snacka med roliga människor och kolla på tv. Skriver kanske lite mer senare ikväll.

Puss Puss Amanda 



Jag och mina gullpluttar Stefan och Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0