An ordinary day

Igår natt fick jag bara sova 4-5 timmar, varför kan bara jag och Mr. A svara på. Det är helt hans fel, han höll mig kvar vid msn... typ haha (ängel). Nej men jag var skapligt trött imorse när jag vaknade iaf. I skolan hände väl ingenting speciellt, vid lunch var inte mandis med så vi andra åt själva på Åhléns. Hon lunchade nämligen med en kille höhö och jag .. jag tänkte på en... suck.

Efter skolan kom jag hem, gjorde inte så mycket och sen vid halv 7 åkte jag och mamma hem till min brorsa för att hämta hans katt. Eftersom att han ska åka utomlands i två veckor så ska vi vara kattvakt. Bra det, det gav mig en anledning att städa mitt rum hehe för det händer inte annars och lilla Snobben hårar ju så mycket, så då kan man inte ha för mycket grejer liggandes framme.

På fredag börjar sportlovet och snacka om att jag längtar. Får hoppas att det händer massa roliga saker då. Helgen kommer spenderas med min Mandis och sen får vi se vad som händer.

Puss Amanda


Knäppis Snobben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0