Du och jag!

Nu är jag hemma igen efter en kort tur till staden. Jag åkte som sagt och träffade min bror och vi åt middag på McDonalds och pratade massor. En av konversationerna löd såhär:

Amanda - Vi åt inte kladdkaka

Jag - okej men vad bra då! Men försökte han baka den? Eller inte?

Amanda - ja han försökte men på ett mildare sätt.

Jag - hahaha, jag kom på en sak man kan säga.. åt ni smeten?

Amanda - hahaha aa .. slicka ni skålen..

Jag - haha aa man kan ju använda dom till olika situationer (ungefär) .. om du fattar

Båda - HAHAHAHAHAHAHA!

Så jäääävla bra vi är haha :D När vi gick tillbaka till centralen så blev det lite ledsamt. För imorgon ska hon åka till Umeå och hon kommer inte hem förrän på fredag. Kommer sakna henne sååå mycket. Min bror!!!! Jag älskar dig forever and ever! <33333

Puss Amanda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0