En ovanlig tisdag

Jag förstår inte hur tiden ibland kan gå så himla fort, vi har redan gått 1 månad i skolan sen jullovet och det är bara 4 månader kvar tills sommarlovet, det är ju helt sjukt. Den här dagen har helt ärligt varit väldigt skön, jag som brukar hata tisdagar gjorde det inte idag. På naturkunskapen kom en lärare och frågade mig och tre andra om vi ville vara med på öppet hus (Mikael Elias Teoretiska Gymnasium, för alla som vill veta) som är imorgon, jag sa ja eftersom man får en biobiljett också, så det är nice. När jag kom hem från skolan la jag mig och läste i min bok, somnade några gånger men jag har kommit ganska långt i den nu. Sen kom mamma hem och gjorde pannkakor så vi åt det och kollade på bästa serien, Bones och sen på House. Så det har alltså varit en riktigt skön dag idag! 

Puss & godnatt Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0