For lack of a better name

Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga av min hjärna, få den att sluta tänka på saker som bekymrar mig. Men det går tyvärr inte. När det är något som jag oroar mig över, då tänker jag på det.. HELA tiden. Jag försöker låta bli, men jag kan iaf inte sluta tänka. Så är det för mig just nu, jag sitter här i min säng och undrar över saker, men det tänker jag inte ta upp här.

Efter skolan idag åkte jag och min bror in till stan och skulle leta efter uggs eftersom hennes hund har bitit sönder hennes ena sko. Men det var ganska hopplöst tyvärr, så vi gick istället och köpte dammsugarpåsar. Efter det blev det donken bakom Gallerian och det var mumma det! Satt där ganska länge, pratade om massa saker och bara hade det bra.

Nu sitter jag här.. är jätte trött och sur för att min dator inte går att sätta på så jag får använda min mammas istället. Det funkar väl, men den låter helt sjukt mycket, vilket är jobbigt. Har precis läst ut min bok och nu ska jag skriva spanska. Intressant va? Nu vill jag ha helg, för jag är trött på det här just nu.

Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0