Frågor och svar

Vad heter du? - Tilde Louise Hillin               
Hur gammal är du? - 16                             
Vart bor du? - Solna
Har du någon Familj? - Mamma, pappa och lillebror
Har du några husdjur? - Jaa, jag har en katt
Hur svarar du i mobilen? - Hallå?
Vad har du för favoritmat? - Är ganska kräsen, men jag älskar grillad mat på sommaren!
Är du smart? - Jaa såklart!
Vad saknar du? - Mycket!
Vilka instrument kan du spela? - Kan tyvärr inte spela ngt instrument :(
Vilken idrott/sport har du sysslat med? - Ganska mycket..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaa det gör jag
Är du nöjd med ditt liv? - Jaa det är jag
Vad vill du jobba med? - Jag vet inte riktigt
Vad gör livet värt att leva? - Mina vänner och min familj
Vad i livet ångrar du? - Ångrar inget
Är du musikalisk? - Jaadå
Vem är din närmaste vän? - Amanda
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - jag skulle vilja heta Tilde, som mitt mellannamn
Vilket stjärntecken är du? - Lejon
Hur lång är du?
- Typ 1,61
Hårfärg och frisyr? - Mellanlångt och brunt
Piercingar?  - Yes, naveln och öronen
Ögonfärg? - Blå
Har du pojkvän/flickvän? - Nej tyvärr
Vem kramade du senast? - Sebbe
Är du besviken på någon? - Ja
När grät du sist? - Kommer inte ihåg
Gillar du någon? - Nej
Saknar du någon? - ja
Hur ska din pojkvän/flickvän vara? - Trogen, omtänksam, tycka om mig för den jag är, romantiskt och självklart snäll och rolig.
Tänker du på någon just nu? - Jaa
Har du gråtit för kärleken? - Ja
Vad har du för parfym nu? - Britney Spears – Midnight Fantasy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0