Glad alla hjärtans dag

Det blev inte så mycket gjort idag, varken plugg eller någon rolig sysselsättning. Jag kom hem från Amanda runt 3 tiden och då kollade jag på tv och käkade. Lite senare kom mamma och Anders hem och sen kom även min älskade brorsa och då åt vi middag tillsammans. Det händer inte så ofta men det är jätte trevligt när det väl händer att brorsan kommer på besök, han är världens bästa! Lite senare träffade jag Bianca som jag inte träffat på hur länge som helst, så det var kul. Vi snackade lite och kollade på film.

Efter som att klockan är efter 12 så är det ju faktiskt söndag och alla hjärtans dag idag, så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att det händer i alla fall någonting mysigt imorgon.

Puss & godnatt Amanda



Min fina bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0