Heeheej

Sorry att jag inte har bloggat på två dagar. Inget speciellt hände igår under dagen, men precis som manda skrev hade vi en jätte mysig kväll, som måste göras om snart igen!
Idag har jag pluggat nästan hela förmiddagen, jag har äntligen skrivit klart en analys om budget till samhällskunskapen. Jag är också klar med mitt tal till svenskan, så det känns väldigt bra! Efter lunch åkte jag in lite snabbt till stan och köpte en mascara och ett finfint armband (: Tycker att det känns som att den här dagen har varit jätte lång, och den är fortfarande inte slut än på ett tag.. såna dagar gillar jag. Annars har det inte hänt så mycket, nu ska jag städa mitt rum.

Puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0