I wanna know

Haha BRA lollo, första inlägget på.. huuuur länge som helst! Tänkte nästan döpa om bloggen till "this is my life" istället, för ja man får ju nästan bara veta saker som jag skriver om. Den här dagen har varit.. halvrolig. Hände inte så mycket i skolan förutom att jag fick sitta kvar i typ 2 h efter skolan eftersom jag skulle åka till träningen sen, suuuper kul. Aja nog om det för det är inte intressant..

Nu sitter jag här och önskar att tiden kunde stå still så att jag kunde få all tid i världen att plugga. Dessutom önskar jag att jag kunde läsa tankar.. för det skulle behövas just nu. Jag Hatar att inte veta.. buhu. Snart är det lov också och jag läääääääääääääängtar!!!!! Ska nog snart sova.. eller inte. Ska försöka läsa ut min bok och sen nörda mig lite till vid denna fina dator.

P.S. Amanda Wallander, my brother from another mother - you make my days!! I love you ♥

Peace Amanda



Me and sis - häääärliga sommar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Naaw. And you make my days!!! älskar dig jättemycket bror <333

2010-02-22 @ 23:26:26
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0