Istid

Den här kvällen har varit precis som alla andra, jag har varit i skolan, kommit hem och suttit vid datorn hela kvällen. Verkligen no life! Men jag ska försöka ändra på det och sköta plugget istället, för om jag gör det så har mamma lovat att skaffa kabeltv. Det är något som jag saknar just nu efter att ha haft skogstv i flera månader vilket inte alls är så roligt.

Trots att jag inte alls behöver gå upp tidigt imorgon så börjar jag ändå bli lite trött, så jag ska snart gå och lägga mig. Men innan det vill jag bara klaga lite på Sveriges väder. Jag hatar snö, det är bara kallt och blött och man blir inte alls på bra humör när man ska ut och det är värsta snöstormen. Jag vill ha sommar NU! Så för att sprida lite sommarkänsla lägger jag upp en somrig låt.

Puss Amanda


Tomas Ledin - Sommaren är kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0