Jag gillar sköna dagar

Hello people! Jag känner faktiskt ganska glad just nu, jag mår helt enkelt bra. Hoppas att ni gör det också. Igår orkade jag inte blogga, jag var ju med på öppet hus i min skola till klockan 7 och sen åkte jag och mamma och käkade på donken, hehe mumsigt var det. Men ja vi kom i alla fall hem rätt sent och då satte jag mig vid datorn och gjorde ingenting till ungefär 10- halv 11. Vilket kanske inte var sådär jätte smart eftersom att jag då var tvungen att skriva engelska tills idag. Men det hade jag egentligen inte behövt för att min grupp redovisade inte idag, så det var ju lite skönt.

Jag slutade skolan halv 1 idag och då åkte jag, Lollo, Stefan, Pernilla och Stefan till staden och gick runt där lite. Sebbe och Stefan var gulliga och köpte alla hjärtansdags present till sina flickvänner och sen gick vi och fikade på Waynes Coffee. Senare gick jag, Lollo och Sebbe till mammas jobb för att vi skulle åka gemensamt tillbaka till skolan för att gå på information i om profilerna och profilvalet som vi ska göra inför 2an och 3an. Ja och nu sitter jag här hemma och är glad som sagt. Glad för att jag äntligen fattar hur det går till med alla valen osv och för att det är HELG imorgon, sååå underbart. Imorgon kväll ska jag och... nej det tänker jag inte säga nu, ni får veta imorgon höhö.

Puss på er Amanda



Glöm aldrig hur mycket du betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0