KAAALLT!

Precis som manda redan har skrivit är tisdagar alltid lika jobbiga! Imorse var jag hos tandläkaren och det gjorde inte direkt dagen bättre utan tvärt om sämre. Förstår inte varför det är så obehagligt att gå dit, men jag hade inga hål och jag var fortfarande mig själv när jag gick därifrån så jag antar att dom var ganska snälla mot mig, kunde varit värre! Resten av dagen har varit helt okej, hände inte så mycket i skolan så det var skönt ;)


Måste bara säga också att jag är helt galet trött på det här vädret, nu får det faktiskt sluta snöa! Jag vill ha sommar och sol, jag vill kunna gå i shorts och kjol och jag vill bli bruuun!. Man kan ju inte gå utanför dörren utan att frysa ihjäl :O hemskt!

Puss Louise

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0