Länge sen..

Det var ju ett tag sen jag skrev nu och manda börjar klaga på mig för att jag aldrig skriver, och jag kan väl kanske hålla med henne lite.. hehe (a) Men jag vet liksom inte vad jag ska skriva om. Händer inte så mycket speciellt, jag går i skolan måndag-fredag, oj vad intressant! :O men okej jag ska bli bättre! Imorgon ska vi prata om våra böcker som vi har läst på svenskan. Jag läste ut min i lördags, är lite stolt över mig själv faktiskt för jag läser typ aldrig, så jag trodde faktiskt inte att jag skulle läsa ut den men jodå, duttig jag är. Galet hemskt väder Sverige har föresten, jag höll ju på att frysa ihjäl, inte roligt asså när man inte har någon känsel i varken öronen, näsan eller händerna.. USCH hatar sveriges väder, blää på det! Men nu är det bara fyra dagar kvar till lov, riktigt skönt ska det bli, vill bara att det ska vara fredag nu på en gång! Nu ska jag sova snart, så nattinatti alla (: 

Puss Louise  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0