Loooov.. snart!

Bara en dag kvar i skolan innan lov.. såå himla skönt!! imorgon när jag kommer hem från skolan ska jag bara packa det sista, sen åker vi till marholmen, det är ett ställe där jag och min familj + våra kompisar, som jag har känt sen jag föddes, har åkt till varje år sen vi var små. Det är lite svårt att förklara vad man gör där, men man hyr en stuga som man bor i, där finns det bastu.. jätte mysigt! Vi gör väl inte så mycket, typ spelar kort, tittar på tv, går promenader, jaa typ lite sånt.. mysigt är det iaf! stannar där till på söndag, sen får jag se vad som händer under resten av veckan.. (:   

Puss Louise


Nattis, Emelie och jag 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0