Misslyckat bak

Eftersom vi aldrig kom iväg till fiia idag fick jag roa mig själv. Det har faktiskt varit en väldigt mysig dag, med mycket bakande.. Det började efter lunchen med att jag skulle baka en kladdkaka, men istället för att ha i smör tog jag kesella vilket visade sig vara ett stort misstag.. den blev ju helt kladdig, men inte på ett bra sätt utan mer som seg gegga, INTE GOTT! så den fick slängas, och istället skulle jag försöka baka kakor, som annars brukar bli jätte goda. Men nu eftersom vi fortfarande inte hade något smör, fick jag även i dom ta kesella istället. Men tror ni inte då att kakorna blir precis som kladdkakan, som seg gegga, blää! Så jag har lärt mig två saker idag, för det första är jag tydligen inte så bra på att baka som jag trodde att jag var. För det andra, ANVÄND ALDRIG KESELLA NÄR DU BAKAR!!   

Puss Louise


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHA du är för rolig lollolise ;)

2010-02-05 @ 11:33:21
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0