Ny serie

Var det någon av er som såg den nya serien igår på 6an, Vampire Diaries?? jag gjorde iaf det ;) tyckte den var jätte bra! kände verkligen att den serien passade mig, den var liite spännande, gullig och sådär, skitbra! Längtar till nästa vecka när nästa avsnitt kommer (a) Som manda skrev igår var vi i skolan på eftermiddagen och fick information om profilerna och profilvalet. Visst nu fattar jag väl mer hur det går till och vad det egentligen är och så.. men jag har fortfarande inte någon aning om hur jag ska välja, det är ju helt galet svårt. Jag känner att jag gärna skulle vilja välja något som jag tycker är lite kul, inte bara välja något bara för att det är bra i framtiden om jag ska plugga vidare o sådär. Men vi får väl se hur det blir..

Puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0