Onsdag

Idag började vi kvart i 9 istället för halv 10 som vi annars brukar göra på onsdagar. Anledningen var att vi skulle ha aktivitetsdag, 3orna skulle göra en massa "lekar" för oss andra i skolan. Det började med att vi blev indelade i grupper, sen skulle vi tävla mot andra grupper i olika tävlingar. Jag tycker väl inte att det var så jätte kul, hade hellre haft den vanliga sovmorgonen. Men det var iofs roligare än vanliga lektioner. Vid halv 12 fick vi lunch, då åkte jag och manda hem till amanda och köpte mat från "hennes" grill, som hon har tjatat om i ett halvår att vi måste komma och äta på haha. Amanda åt kebab, blää ;), medan jag och manda åt pizza, det var typ hur länge som helst sen jag åt pizza, så det var väldigt gott! Men sen blev vi lite sena till sista lektionen efter lunch eftersom vi satt och pratade och så, inte bra.. sen åkte vi hem, ganska skön dag faktiskt.

Puss Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0