Quality time with my brother

TJA, hoppas allt är bra med er?! Själv mår jag fortfarande lika bra som jag gjort dom senaste dagarna och det är toppen! Idag sjöng ju Mandisen i skolan och hon var jätte duktig, trots att hennes gitarrsträng gick av några minuter innan hon skulle uppträda. Men det fixade sig alltihopa och hon visade pss alla hur bra hon är på att sjunga. Haha och som en viss person sa så har hon en väldigt potensiell röst min lilla sötnos.

Just nu sitter jag hemma hos min käre bror, har nyss pratat med mandisen i telefon och snart ska jag och brorsan min äta middag och kolla på film. Den första filmen vi ska se heter "Det regnar köttbullar" hahaha, skit coolt. Om vi hinner/orkar så ska vi även se "Old dogs", vet inte riktigt vad det är för film, men den är säkert bra.

Vill även tipsa er om en serie som jag tycker att ni borde börja titta på, tror Lollo har nämnt den. Den heter "Vampire Diaries". Har kollat på dom tre första avsnitten på TV6 Play och jag tycker att den är skit bra än så länge, så ja har ni tid så kolla på den!

Puss Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0