Rubrik

Jag slutade 14:15 idag men jag sitter ändå kvar i skolan haha. Det är faktiskt inte så hemskt, det är ganska skönt att bara sitta och inte göra någonting. Men varför jag sitter kvar är för att jag ska iväg på klättring sen och jag ska samåka med Fiia och då orkar jag ju verkligen inte åka hem mellan det. Så nu sitter jag alltså här, tjuvlyssnar lite på alla andra som sitter utanför sina klassrum och pratar, haha sån är jag. Min dator har inga batterier så den kommer snart dö och då får jag ta och läsa min svenska bok istället. Låt den rätte komma in heter den och den är verkligen super bra, jag har fastnat helt. Så jag tipsar er, läs den!

Puss Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0