"Tja.. hur mår du?"

HAHAHAHA bara älskar min rubrik!!! Bara mandi som fattar typ hahaha.

Jag är på helt galet bra humör, ååååååh! :D

Idag efter skolan åkte jag med mandis till Heron City för att hon skulle köpa sin One tree hill box men den var slut, sadface.. Så vi åkte hem till henne och efter lite krångel på bageriet kom vi hem till henne med fin fina semlor som var mycket goda. Efter det åkte jag hem och åt middag med mamma och hennes kompis. Nu sitter jag här, har tigerbalsam på min arm som gör väldigt ont men är lika glad ändå!!!!

Puss på er Amanda!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahahahahahah :D <3

2010-02-16 @ 22:27:31
URL: http://amandawallander.blogg.se/
Postat av: Anonym

One TREE hill*

2010-02-22 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0