Två härliga brudar och B&J

Middagen för idag var SUSHI. Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag gillade det inte alls förut men nu ääälskar jag det verkligen! Ja kvällen spenderades som sagt med mina sötnosar Lollo och Fiia. Vi började med att titta på Melodifestivalen som, ja, kanske inte är det roligaste man kan göra, men Salem Al Fakir var i alla fall bra! Under tiden satt vi med varsitt Ben & Jerrys paket och tjockade oss, vilket gjorde det hela lite bättre. För vem älskar inte Ben & Jerrys? När festivalen var slut satte vi på Vänner och vad ska man säga, det är ett mycket bra program! Det var vid ett tillfälle som vi började garva helt otroligt mycket, kändes inte som att jag kunde sluta skratta. Men som man säger "Ett gott skratt förlänger livet", vilket betyder att jag kommer leva väääääldigt länge, eftersom jag garvar ganska ofta. Så det var en bra kväll, har aldrig tråkigt med dom här tjejerna, så underbara!

Puss Amanda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0