All the crazy shit i did last night

Hej alla glaaada människor. Igår i skolan var inte allt som vanligt. Det började som vanligt men efter första lektionen hade vi en minnesstund för Robin, det var jätte fint alltihopa men väldigt sorgligt för alla grät så mycket. När jag kom hem sen efter skolan så packade jag ihop mina grejer och sen bar det av till bästaste Amanda Wallander i älvsjö. Kom dit runt 6 tiden och då satt vi och snacka om allt mellan himmel och jord. Vi gjorde det lite för länge för att sen upptäckte vi att vi inte hade så lång tid på oss. Vi skulle nämligen på fest hos Christopher och Sebastian som fyllde 18 år. Det krånglade lite när vi skulle åka dit, för busschauffören var dum i huvudet. Men vi kom i alla fall fram och ja då kunde festen börja!! Orkar inte nämna i detalj vad som hände men jag kan säga såhär, det var lyckat och jag ser fram emot att partaja med min sötnos iiigen snart.

Ja och nu sitter jag här hemma hos mandi och ja vi har.. eller ska jag säga manda har lagat lite frukost åt oss. Det började bra, men slutade med lite fläckar på golv och strumpor och hm ja, lite annat också. Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, vi får se. Och imorgon är det ju alla hjärtansdag! Men tyvärr har jag ju ingen kille att dela dagen med, äsch what to dooo. Fast i och för sig så vet man aldrig, kanske dyker upp någon.

Puss Amanda


Beautiful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0