Kärlekens dag

Imorse blev jag väckt av mamma och Anders och så fick jag alla hjärtans dags presenter haha, det var en tvål som det står LOVE på, fin choklad och gelehjärtan och chokladhjärtan. Det kommer vara gott att ha det att smaska på ibland. Strax efter det gick jag upp och åt frukost och sen gick jag och kollade på reprisen av Melodifestivalen, Eric Saade som gick vidare till globen är ju sjukt snygg och duktig asså.

Nu har jag precis duschat och lite senare ska jag träffa Amanda och Lollo och gå på bio med dom, vi firar att vi är singlar haha! Filmen vi ska se är väl kanske rätt självklar, Valentines Day blir det så det lär bli super mys.

Något som jag har glömt att skriva är att för några dagar sen bestämde jag att i sommar, den 23-25 juli ska jag åka med Lollo till Göteborg. Den 23e ska vi gå på Pinks konsert, den 24e ska vi gå på Liseberg och ragga killar hahaha och den 25e åker vi hem, men massa shopping blir det innan det. Så det är något jag ser väldigt mycket fram emot!!

Puss Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0