Here I go again

Hejsan hoppsan! Denna dag hade vi ju inga vanliga lektioner i skolan eftersom vi firade alla hjärtans dag och hade massa tävlingar och sånt istället, så man klagar ju inte! Dessutom gick vi från 9- kvart i 1 så det var en skönig dag. När jag kom hem från skolan övade jag lite på mitt svenska tal som jag förmodligen kommer hålla imorgon och sen lite efter 4 gick jag och mötte Fiia för att gå gemensamt till klättringen. Dagens träning var rolig faktiskt, vi skulle öva på fot teknik så vi fick ha ärtpåsar på fötterna och det gick ut på att inte tappa dom när vi klättrade, rätt svårt men det gick. Sen skulle vi klättra med två karbinhakar fastspända i skorna, haha det är jätte svårt att förklara men kan ju säga såhär. Det var som att ha ett snöre som sitter fast i båda skorna så man kunde inte sära mer på fötterna än repet var långt. Det var mycket svårare, men det är bra träning, ja och sen avslutade vi med styrketräning och stretching.

Just nu gör jag inte så mycket, sitter och tänker på att Lollo typ aldrig bloggar.. ILLA! Och att det faktiskt bara är den här veckan och nästa, sen är det sportlov. Tiden bara rinner iväg men skönt ska det ju bli. Vill att det ska bli helg också, för jag vill festa och ha roligt haha. Jaja nu ska jag fortsätta med.. jag vet inte, kanske träna lite mer på talet.

Puss Amanda



Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG MED ;) :D <3

2010-02-16 @ 18:03:50
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0