Onsdag + lite tisdag

seeg dag.. tycker att det känns som att dagen går jäätte långsamt! började kl 8 imorse istället för halv 10 som vi annars brukar göra, bara för att vi skulle ha HLR på morgonen.. vad är det för en himla idé liksom?? varför på morgonen? aja, det gick iaf bra. Annars känns det som att jag har varit ganska glad idag, det är ju sol ute.. vem är inte glad då liksom? ;) Vi gick till åhléns på lunchen, alla åt pankakor, MUMS! Det var jag, Julia, Stefan, Sebbe och Manda, dom satt och mobbade mig hela tiden för att dom tyckte att jag tog för små tuggor.. det som är menigen ju, det är ju då det blir godast! 
Föresten glömde jag att skriva igår, Stefan lurade med mig och manda efter att vi hade ätit lunch att gå en annan jäätte bra väg tillbaka till skolan.. -.- det var typ helt galet mycket snö, gick typ ända upp till knäna på mig, inte mysigt! haha o manda var nära på att vända tillbaks.. okej, lite kul kanske det var (a) 

Puss Louise

 
nästan hela bänken är under snön..


Kommentarer
Postat av: sofia

hur i helvete kan huset där bakom vara så snett? O.o

2010-02-25 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0