Stuff about me

Jag tar väl och svarar på samma frågor som Lollo jag med då!

Vad heter du? - Frida Amanda Nayeli Gabrielsson
Hur gammal är du? - 16
Vart bor du? - Solna
Har du någon familj? - Mamma och storebror
Har du några husdjur? - Nej
Hur svarar du i mobilen? - Aa hallå?
Vad har du för favoritmat? -  Sushi
Är du smart? - Ja självklart!
Vad saknar du? - Mycket
Vilka instrument kan du spela? - Tyvärr inga
Vilken idrott/sport har du sysslat med? - Alla möjliga
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja ibland
Är du nöjd med ditt liv? - Ja oftast
Vad vill du jobba med? - Jag vet faktiskt inte
Vad gör livet värt att leva? - Familj & vänner
Vad i livet ångrar du? - Det finns väl en del saker
Är du musikalisk? - Ja det tycker jag
Vem är din närmaste vän? -  Louise
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Amanda
Vilket stjärntecken är du?
- Jungfru
Hur lång är du? - 164 cm
Hårfärg och frisyr? - Långt och brunt
Piercingar?
 - Nej men det kommer snart
Ögonfärg? - Brun
Har du pojkvän/flickvän? - Nej tyvärr
Vem kramade du senast? -
Amanda
Är du besviken på någon? -
Ganska många
När grät du sist? -
Det var nog några veckor sen
Gillar du någon? -
Nej ingen speciell just nu
Saknar du någon? -
Ja
Hur ska din pojkvän/flickvän vara? -
Trogen, omtänksam, tycka om mig för den jag är, romantisk och självklart snäll och rolig.
Tänker du på någon just nu? -
Hihi ja det gör jag
Har du gråtit för kärleken? -
Ja, för många gånger  
Vad har du för parfym nu? -
Britney Spears – Midnight Fantasy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0