23:07

Jag fick springa till tunnelbanan tidigare idag och det var ju inte så roligt. Det är aldrig kul att stressa och inte när man har usel kondition också. Haha ska nog börja träna mer så jag får bättre kondition! Filmen vi såg var Avatar 3D, den var kanon bra. Man blev verkligen helt fångad och vissa scener var väldigt rörande och ja den var helt enkelt jätte bra. När jag kom hem städade jag, typ skura golvet och dammsög och allt, ja ibland får jag bara lust att göra det och så var det idag haha. Nu sitter jag och mamma och kollar på något tvprogram som handlar om folk som har OCD, alltså tvångssyndrom. Det är läskigt och lite tragiskt att se vilka knäppa saker vissa måste göra bara för att de typ hör någon röst i huvudet som tvingar dom att göra saker om och om igen eller liknande.

Mamma berättade nyss för mig att när jag var liten hade jag värsta bakterieskräcken, jag ville inte ta i något utomhus, inte på tunnelbanan, i tidningar eller någon annan. När vi kom hem eller in var jag tvungen att tvätta händerna noga innan jag gjorde någonting. Lite scary måste jag säga men glad att jag inte är så nu.

Puss Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0