Welcome to the reality

Alla har vi väl råkat ut för killar som vi tror att vi kan lita på, som behandlar dig som en prinsessa, överöser dig med fina och gulliga komplimanger, säger ofta hur mycket han gillar dig, att du är speciell och inte som alla andra. Han får dig att tro att han aldrig skulle kunna behandla dig illa, att han är perfekt. Men sanningen är att han finns inte! Jag förstår faktiskt inte varför killar håller på som dom gör, tänker dom bara på sig själva och struntar i vad vi känner eller? Jag säger självklart inte att alla killar är så, men dom flesta jag har träffat har visat sig vara exakt likadana. Har väl aldrig haft någon riktig tur att få träffa någon som kan behandla mig som jag borde bli behandlad och det är ju bara skit.

Träffade en kille för ett tag sen som var värsta ängeln i början, inte alls som någon annan jag träffat. Men tyvärr hade jag ju fel. Nu är vi dock vänner och pratar väl.. ibland. Men det kan hända att han ignorerar vissa saker som jag säger men svarar på annat bara för att han kanske inte vill prata om det jag sa eller så och hur kul är det liksom. Blir så irriterad på sånt, falska idioter som inte har något vett i skallen. Fan va trött jag är just nu, bara skriver massor, jag vet inte vad asså. Så jag ska sluta med det nu och gå och lägga mig istället. Godnatt!

Puss Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0