Sov Gott

Jag hade egentligen inte alls någon lust att träna idag, men det var faktiskt riktigt kul, men jobbigt! Vi hade först uppvärmning på tjockmattan, sedan klättrade vi nertill och sidleds på alla väggar som finns i hallen, som en slags annnan uppvärming. Sen skulle vi välja en led och klättra upp och firas ner och sen upp igen och ner.. 10 gånger. Det är väldigt jobbigt faktiskt. När vi hade gjort det fick vi pausa lite och vila. Sen skulle vi klättra igen och vi fick bara klättra svårhetsgraden 6b, vilket är ganska svårt, eller svårt och svårt, men det är en hög grad. Det var i alla fall kul och vi garvade mycket, åt saker som jag inte orkar ta upp. Att det fanns en söt person att snegla lite ibland på gjorde ju allting lite roligare dessutom, så det var en lyckad träning idag.

Nu tror jag att det är dags för mig att hoppa i säng, är trött och gör ingenting vettigt så kan lika gärna få sova lite längre än vanligt. Var nyss inne på facebook när jag helt plötsligt fick den nya versionen eller vad man ska säga. Den är ju inte bra någonstans, bara rörig. Vad var det för fel på den gamla liksom? Inget fel alls, så det blir jag lite irriterad på. Dessutom stör jag mig jävligt mycket på en person just nu som är så sjukt omogen och bara blääää, namnet tänker jag inte nämna men åååh han är bara för mycket!!!! Godnatt.

Puss Amanda


Kommentarer
Postat av: sofia

GAHAHAHAHAHA lyckad och lyckad, hade väl varit mer lyckad om du frågat efter namnet! ;D

2010-02-09 @ 18:04:41
Postat av: Amanda

Men blääää, fiia påminn mig inte :( HAHA jag tänkte på honom förut idag, saaaaadface!!!

2010-02-09 @ 22:25:29
URL: http://thisisourlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0