Måndag

Nu sitter jag här igen, förstår inte hur det kan vara så lätt att fastna framför datorn?! Men idag har jag faktiskt varit lite duktig också. På en gång när jag kom hem från skolan började jag med att städa mitt rum eftersom jag inte hann det igår, efteråt tände jag en massa doftljus och läste min svenska bok, Flyga drake. Den var lite seg i början men nu när jag har kommit en bit på den tycker jag faktiskt att den är helt okej. Nu luktar hela mitt rum vanilj, och det är städat och fint, mysig mysigt! Nu sitter jag och lyssnar på Salem Al Fakir, som jag tycker att var lugnt bäst i lördags!

Puss Louise


Kommentarer
Postat av: sofia

AAHMAAGAAAHD LOLLO! :D lyssnar du på salem? i love you! :D mwhahahha han äger :)

2010-02-09 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0