You make me so happy!

HELLO everyone! Igår.. vad gjorde jag igår!? Jag var i skolan som vanligt och där hände det inte så mycket sen åkte jag hem, kolla tv, pluggade.. inte så mycket mer. En helt vanlig dag alltså. Idag är jag.. kan ni gissa... LEEEDIG! Skulle haft en lektion egentligen men läraren är sjuk så jag vaknade faktiskt för en stund sen, ganska skönt att få sova ut måste jag säga.

Idag ska jag åka till stan med Mandisen och Lollo och shoooppa. Känner att jag behöver fylla på med kläder och annat, har inte varit i affärer och kollat på sjukt länge nu så det börjar bli dags!

Förresten så mådde jag inte så bra när jag vaknade.. hade drömt värsta mardrömmen så jag var tvungen att ringa till mamma och berätta om den + en annan mardröm som jag hade för någon dag sen. VÄLDIGT LÄSKIGT! Jag förstår faktiskt inte varför man kan drömma så sjuka drömmar men när man ska typ skriva en berättelse, novell eller någonting, då är det skit svårt att komma på någonting att skriva om. Varför så dålig fantasi när man är vaken? Det undrar jag.

Well well, nu ska jag äta lite frukost .. /lunch och sen ska jag hoppa in i duschen.

Puss Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0