Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Tja tja bloggen, haha. Asså jag känner bara att jag måste skriva av mig lite. Jag håller på att pluggar svenska. Vi ska skriva en diktanalys och från början tänkte jag bara, men det kan väl inte vara så svårt. Men helvete vilka jääävla frågor läraren har kommit på. Fattar bara några stycken av alla 14, så det är verkligen bummer. Trots att jag typ bajsar snett på plugget just nu, så är jag fett glad och hyper och jag kan verkligen inte sitta still. Asså det känns som att jag skulle kunna springa jorden runt. Varför jag är glad, det vet jag inte riktigt. Skulle kunna vara för att jag har världens bästa kompis, min bror och andra halva Amanda Wallander. Herregud jag bara älskar dig såååååå hiiiiiimla mycket!!! Andra anledningar kan vara för att jag är sååå taggad inför helgen att det är sjukt, för att det är soligt ute på dagarna och för att .. den sista anledningen är hemlig, men känner man mig så kan man lista ut den!! Nu ska jag försöka fortsätta plugga, så..

Puss puss! Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0