Break your heart

Hejhopp, hur mår ni? jag mår lite sådär, har jätte ont i halsen och är förskyld, hatar verkligen att vara sjuk, så blä på det! Kom hem för ett tag sen, jag och min familj har varit hos Elin och hennes familj, vi har ätit väldigt god middag och efterrätt och grejer, gottigott! Vi lyssnade på radion och tävlade i att först kunna säga vilken låt som spelades och vilken artist som sjöng, Elin gissade på Break your heart ungefär 99% av alla gånger, haha :D Vi tittade även på melodifestivalen, tyckte väl inte riktigt att det var rätt låt som vann.. visst är hon galet bra på att sjunga, men jag tyckte inte att det var en melodifestivallåt.. men jaja, hon var duktig. Nu ska jag sova så att jag förhoppningsvis känner mig lite bättre imorrn.

Puss och sovsött Louise


Elin och jag, göteborg på höstlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0