Comeback

Hejsan hoppsan, nu är ju äntligen min sjuka period över och därför måste jag ju börja uppdatera som vanligt, vilket jag inte har gjort dom senaste dagarna. Igår var jag i skolan för första gången på en vecka och det var väl sådär, missade första lektionen, sista lektionen hade jag engelskadebatt och det gick hyfsat bra. Efter det åkte jag till Solna och mötte mamma sen gick vi till doktorn. Jag fick ta massa prover osv. Sedan gick jag till klättringen, kom dit en halvtimme tidigt så jag satt och hade det mysigt med Micel tills Fiia kom och våran träning började.

Idag har det varit en väldigt lång dag. Började 8.20 imorse och gick från skolan vid halv 6 för att jag skulle göra matteprov i slutet av dagen, det gick dock inte så bra så jag lär få göra om det när jag kan det lite bättre. På vägen hem pratade jag med en väldigt underbar Micel i telefon och haha vi kan verkligen komma in på roliga samtalsämnen. När jag kom till Solna gick jag till centrum för att köpa smink som jag trodde att mina pengar skulle räcka till, men icke. Priset på det jag skulle köpa hade tydligen höjts så jag fick gå hem och hämta pengar. Passade på att lämna väskan, äta lite och gå på toa, haha. Sen gick jag tillbaka dit och nu har jag nyss kommit hem. Eftersom det inte blev något plugg gjort förra veckan måste jag sätta i 5an och köra gääärnet nu. Jag ska göra klart en uppgift samt börja på en annan ikväll har jag bestämt mig för. Men innan jag sätter igång med det tänker jag äta middag och glo på tv, sen så. Uppdaterar kanske mer senare ikväll.

Puss Amanda



I call it love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0