Fika

Hittills har dagen varit riktigt mysig. Vaknade typ vid 9 och gick till skolan vid 10 i 11. Sista sköna torsdagen på den här terminen när vi går från halv 12 till halv 1. Nästa torsdag kommer vi börja med bild och därför sluta halv 5.. inte alls roligt, men men. Iaf när vi hade slutat idag gick jag och Manda till café solo och åt morotskaka, mums! Precis när vi hade fått våra tallrikar och ska gå och sätta oss vid ett bord så råkar manda på något väldigt konstigt sätt tappa sin morotskaka så den ramlar med kletet neråt mot bordet, haha riktigt roligt kan jag säga att det var! Så himlans duttig manda! Nu ska jag försöka plugga lite, har så himla mkt att göra.. bläblä! 

Puss på er Louise   


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahah gud jag garvar högt för mig själv här alltså! <3

2010-03-11 @ 16:05:46
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0