Glorious

Hej alla lika glada människor som mig. Idag hade jag bara två lektioner och det var väldigt skönt. Efter skolan åkte jag hem, men när jag kom till Solna kom jag på att jag hade glömt min halsduk i skåpet. Så jag tänkte åka tillbaka men kom då på att jag inte hade min skåpnyckel med mig, så det sket sig. Nu har jag alltså varit hemma ett tag, hjälpt mamma att vika tvätten och nu ska jag äta. Efter det ska jag åka till staden och möta Sebbe och Alexandra och så ska vi tillsammans åka till Blackeberg och kolla på Mandisens genrep med cheerleadingen. Efter det vet jag inte alls vad jag ska göra. Åker nog hem och kollar på massa filmer tror jag. Kanske Harry Potter maraton med mig själv.. haha suuuuper kul. Aja skriver mer senare.

Puss Puss Amanda



Love of mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0