Helg

Kan ju säga att mina planer inför helgen har ändrats lite grann. Amanda har varit sjuk hela veckan med ögoninflammation, stackars lilla gumman. Vi skulle ju ha träffats imorgon, men idag var hon fortfarande sjuk så det blir ingenting.. Jag som saknat henne så :( Istället tror jag att jag ska träffa Sofia och det blir också roligt :D Men jag och Mandisen får ta igen hennes sjuka vecka nästa helg. Då blir det fest för hela slanten, med massa bilder och mycket skratt. Ja jag längtar faktiskt redan. Om ungefär 10 minuter slutar jag för den här veckan och då ska jag bara hem en snabbis och sen blir det att åka direkt till Emil i Spånga. Har för övrigt sjukt ont i magen och jag vet faktiskt inte varför, hoppas på att det går över snart!

Puss Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0