Hokus pokus

Tjenixen! Sitter just nu vid min dator i min otroligt sköna soffa och har lite ångest.
1. För att det är söndag och därmed slut på helgen.
2. Jag har inte pluggat ett skit på heeeela dagen.
3. Det är fortfarande snö ute.

Jag och min bror har varit exakt lika duktiga när det kommer till pluggbiten, vi har inte gjort någonting även fast vi har haft hela dagen på oss. ILLA säger jag bara. Imorgon börjar allvaret, då tänker jag vara duktig!!!! Har faktiskt gjort ett schema för vilka tider jag ska plugga varje dag och om jag inte håller det, kommer jag inte få göra någonting jag inte vill. Typ som att festa med Mandisen i helgen, för det vill jag ju verkligen. Men tänker härmed hålla fast vid att inte få göra det om jag inte pluggar bra den här veckan, bra va!? Nu ska jag väl fortsätta med det jag har gjort hela dagen, det vill säga: nörda mig vid datorn.

Puss på er! Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0