I just can't get you off my mind

Kom på att jag inte har bloggat någonting på två dagar nu, illa av mig. Men så har jag ju varit sjuk också och inte orkat så mycket förutom att ligga i soffan och kolla på film. Det har blivit ganska drygt nu efter typ 5 dagar men jag hoppas att jag kommer kunna gå till skolan imorgon. Har ju inte varit ute sen i söndags så det börjar bli dags för det nu känner jag. Just nu mår jag hyfsat bra, har ganska normal temperatur och mitt illamående har gått över för tillfället. Har precis kollat klart på A Walk To Remember, en väldigt fin film. Nu ska jag försöka plugga och hoppas att det kommer gå bra, so wish me good luck.

Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0