I love my life

 

ASSSÅ JAG ÄR PÅ FEEEEEEEEETTT BRA HUMÖR JUST NU!!!! :D Var sjukt glad igår också och det är verkligen skööönt. Idag efter skolan åkte jag, Kitte, Sebbe och Mandisen till Heron City där hon köpte sin OC box och sen käkade vi på donken, AS gott var det! Efter det drog jag hem, fick dock vänta i år på tunnelbanan i Skärholmen så jag frös ihjäl.. men men. När jag kom hem åkte jag, mamma och brorsan och handlade och sen körde vi hem honom och sen hem till oss. Och VEEEET NI VAAAD?!?!?!?! Jag har äntligen fått mitt handledarbevis grejsimojs, så jag får öööööööövningsköra nuuuuu!! Det är ju bara helt underbart :D Nu ska jag sova och jag ska soova goooottt.

Puss puss och ännu mer pussar på er! Amanda



Love love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0