I skolan med min bror

Hej, just nu sitter jag i skolan med min bror. Det är ju måndag idag och det innebär alltså träning. Alltså sitter jag kvar i skolan för att det är skönare att åka direkt och idag hade jag tur för min bror ska också träna och stannade därför kvar med mig. Vi skulle typ plugga lite, men tror ni att vi har varit så duktiga? Nej.. tyvärr inte haha. Klockan är iofs 4 redan så jag måste snart åka, är inte i form att träna just nu känner jag. Har ont i magen hela tiden så det är inte kul, men what to do. Dock känner jag mig rätt glad, jag vet inte varför, borde ju typ inte vara sådär jätte glad nu när det är skola igen. Men jag får träffa mina underbara vänner varje dag så jag klagar inte. Dessutom är det snart helg.... ehm inte riktigt, men snart :D

Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0