JAG ÄR BÄST!

Tjohoooo! Mår nii braa? Jag mår fett bra! Har nog varit glad hela veckan och det beror bara på en, kanske två saker :D Idag hade vi idrott som första lektion, det var väl inte så speciellt och sen hade vi engelska, som inte heller var så speciellt. Efter det var det första torsdagen som jag inte slutade klockan halv 1 utan från och med idag har vi ju estetisk verksamhet, alltså bild. Så idag, på första lektionen åkte vi till Djurgården för att gå och titta på en uställning i Liljevalchs konsthall. Väldigt.. intressant var det, hmm. Vi fick iaf en uppgift då, inte världens största men jag skrev ändå ganska mycket och blev klar med den när jag satt på mammas jobb senare på eftermiddagen. När jag hade renskrivit den hemma loggade jag in på Schoolsoft och läste att om man var klar med nästa veckas inlämningsuppgift i naturkunskapen behövde man inte gå på lektionen imorgonbitti, så jag kämpade och skrev faktiskt hela den nu ikväll. GUD vad jag är bra!! Så nu är jag fett stolt, känner att jag har ännu lite mindre saker jag måste göra nu och det är bara såååå skönt. Imorgon är det fredag vilket alltså innebär heeeeeeelg. Då ska jag och min bror ta igen all förlorad tid och festa :D Ska sova typ snart så säger godnatt nu.

Puss Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0