My life would suck without you

Tjooooho.

Sitter just nu i min säng och borde plugga spanska.. Har för mycket annat i tankarna nu så det går inte riktigt. Träningen idag var riktigt FUN, för det är ju alltid roligt när det går bra och det gjorde det idag! När jag kom hem gjorde jag och mamma mat, lekte lite med katten och sen kollade vi på Vetenskapens Värld.. HAHA. När det var slut var klockan redan 9 och då gick jag in och satte på datorn. JÄÄÄÄVLA facebook! Hatar att det finns ibland, hemskt så lätt man fastnar.. även fast det ibland inte finns någonting intressant att läsa, kolla eller skriva. Ska nog gå och tvätta bort sminket nu istället och sova sen, kanske åtminstone kolla lite i spanska boken? Får nog göra det och seeen sova. Förbereda mig för morgondagen, tisdagar är absolut inte roliga och mindre kul eftersom min bror nog inte kommer till skolan. Men hon måste bli frisk till helgen för då ska vi ha roligt, tillsammans of course!

Godnatt och sov gott! Amanda




Baby du är verkligen one of a kind, det finns ingen som du. Du är den bästa jag har, ingen gör mina dagar så bra och roliga som du. Utan dig är jag inte hel men tillsammans, hand i hand är vi oslagbara. ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så sant, tillsammans är vi oslagbara :D! Älskar dig så groooovt mycket min bästaste bästa bror! <33333

2010-03-09 @ 10:07:46
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0