My lips like sugar

Jag behöver ju inte berätta vad som hände på fiket, för det har Lollo redan sagt. Men det var iaf riktigt mysigt och morotskakan var väldigt god. Jag är typ helt sjukt sugen på godis och allt sött man kan äta just nu, jag vet inte varför men har haft en sån period ett tag nu. Ganska jobbigt att ständigt vara sugen på sötsaker, men jag försöker stå emot iaf. Känner mig rätt glad just nu, för ute är det soligt och imorgon börjar helgen. Först är det ju skola ofc men det kommer bli kul för imorgon kommer min bror till skolan igen, HOPPAS jag. Vad jag ska göra imorgon och i helgen tänker jag skriva lite senare. Ska försöka plugga lite nu.

Puss Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0