Never say never

Hallå! Nu har jag pluggat in alla spanska glosor och kan dom nog allihopa, dock inte från spanska till svenska.. men men. Har pratat lite med min bror nu under kvällen och jag fick reda på en sak som.. vad ska man säga.. lättade mitt hjärta lite, så det var ju bra. Vi har också snackat om guys, för det gör man ju väääldigt mycket som tjej. Lite om att halva sockerkakan kan vara precis det jag behöver hahaha.. well, you never know. Och nej, det är inte meningen att ni ska förstå alls. Har ju ingen aning om vilka som läser och jag vill inte att sådan information ska hamna i "fel händer", haha. Tror att jag för en gångs skull ska sova lite tidigare idag, måste verkligen catcha up min skönhetssömn! Så natti natti sötnosar.

Puss Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0