Next: Solna C

Igår kväll åkte jag till stan med min syster (Felicia) och Jenny. Vi skulle fika på Café 60 men dels var det fett mycket folk och jag skulle inte ha något så vi gick till donken istället. Jenny åkte sen och då fortsatte jag och fillan på "tågäventyr". Haha när vi kom till Odenplan såg vi en kille som jag kände igen så vi busade lite "med" honom. Sen åkte vi till centralen, mötte en snäll & rolig kille från Malmö som vi fick 5 spenn av så jag kunde gå på toa, TACK! Efter det åkte vi hem typ och när jag kom hem kollade jag på tv en stund, sen var det bedtime.

Nu har jag fixat mig och ska ner till Solna c och handla lite mat till mig själv och katten, kanske tittar förbi i någon klädaffär också. Senare ska jag träffa min söta kusin Åsa. Vi får se vad vi gör.

Puss Amanda


Me and Åsa - längesen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0