Promenad

Godmorgon! Jag vaknade iofs rätt tidigt idag, halv 10 faktiskt. Då gick jag upp, gjorde frukost och sen kollade jag på JUNO, en film som jag inte sett på väldigt länge, men den är bra. Jag har suttit ett tag och bara kollat ut genom fönstret. Solen skiner och det ser varmt ut. Men haha skenet bedrar för det är inte alls varmt ute. Men trots det fick jag en väldig lust att bara gå ut och gå. Innan solen går i moln och det börjar snöa eller något. Förresten så funderar jag för tillfället på att flytta till Malmö där typ har blivit vår... Jag vill också ha vår, snöfria gator och tunnare jackor. JA TACK. Aja det kommer väl snart får man hoppas. Idag kommer min bror hem, kommer dock inte kunna träffa henne idag men imorgon då jävlar! Längtar super mycket.

Puss Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0