Shut it down

Fuck fuck fuck säger jag bara. Nu har det gått ännu än dag och jag har inte pluggat. Kommer fan förstöra min dator snart så den inte går att använda.. Det lär ju iaf ge mig lite mer tid åt plugget. Får bli att ta igen det i helgen, hatar mig själv för det.

Helgens planer:

Fredag - Träffa Emil efter skolan och på träffa Filip på kvällen.
Lördag - Plugga jäääärnet på morgonen, förmiddagen, eftermiddagen och på kvällen åka till Amanda och festa loss haha.
Söndag - Förmodligen vakna hos bror och vara tvungen att åka hem hyfsat tidigt. För att .. plugga.

Låter väl som en ganska rolig helg. Bortsett från allt plugg som måste göras. Jag har tyvärr bara mig själv att skylla och typ msn och fucking facebook. Men det ska fan bli ändring på detta nu. Ska skriva upp tider jag ska plugga och verkligen följa dom, för då kan jag känna mig nöjd efteråt och slippa tänka "fan jag borde plugga..". Då kommer min kära mamma bli glad också. Kanske hon äntligen tar och skaffar kabel-tv då? Får väl hoppas på det. Nu är det natti natti som gäller.

Godnatt och sov sött! Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0