Sjukling

Hej på er, nu var det länge sen.. igen. Stefan klagar på att jag aldrig skriver så jag får väl ta och göra det nu. Det har inte hänt något speciellt, förutom att jag är sjuk.. blä på det! Jag var hemma hela dagen igår, och idag gick jag till skolan bara för att gå på matten eftersom vi har prov på måndag, men det var ju helt onödigt.. så efter det åkte jag hem igen. Jag måste ju vara frisk till på tisdag när jag åker! Dessutom har jag saker som jag måste plugga i helgen, bara för att jag måste bli klar med dom innan jag åker, inte så jätte kul.. -.- menmen, känns ju bättre att göra det innan än att behöva vara skitstressad och plugga när jag kommer hem igen. Men en sak som känns riktigt najs är att när jag kommer hem igen går jag bara i skolan i två dagar för sen är det påsklov.. hoho :D Sen har jag också kollat hur många grader det är på Teneriffa och idag är det typ 30 grader, det är ju helt okej.. varmare än här iaf! ;) Längtar ju något helt galet kan jag säga, ska bli så himla skönt med värme!   

Puss på er Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0