Sooooool!

När jag vaknade imorse sken solen in genom fönstret och det var blå himmel, så himla mysigt! Eftersom det var så soligt bestämde jag mig för att ta skinnjackan och mina lila sneakers, åå vår.. typ, hehe. Det var så sjukt skönt kan jag säga er, slippa den tjocka vinterjackan och dom klumpiga uggsen! Hela dagen har faktiskt varit jätte mysig, har känt mig så himla glad :D Nu har jag pluggat spanska i typ 2 timmar, är typ helt slut.. Jag och manda skrev förut upp allt som vi har i skolan nu några veckor framåt, vi har så himla mycket.. jag orkar verkligen inte. Men då känns det ju väldigt skönt att det bara är 2 veckor idag tills jag är ledig, najs! Föresten så är det ju Desperate houswives idag, wiie!

Puss Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0